Number of the records: 1  

Hra a její využití v předškolním vzdělávání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Suchánková, Eliška - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2014 - 182 s. ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-0698-9
     předškolní výchova  hra  vývoj dítěte
     monografie
    Call numberC 359.179
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Hra a její využití v předškolním vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 359.179   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 359.179 b   

    Title statementHra a její využití v předškolním vzdělávání / Eliška Suchánková
    Main entry-name Suchánková, Eliška (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2014
    Phys.des.182 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-262-0698-9
    National bibl. num.cnb002614208
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings předškolní výchova * hra * vývoj dítěte
    Form, Genre monografie
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 373.2 , 37.091.33 , 159.922.72 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Hra a její využití v předškolním vzdělávání
    Předškolní věk je považován za věk hry, neboť hra tvoří základní činnost dítěte v tomto období. Prostřednictvím hry dítě poznává svět. Ve světě hry, tj. ve světě symbolů, fantazie, snů a přání uspokojuje své potřeby a vyjadřuje sebe samo, rozvíjí svůj intelekt, tvořivost, vyjadřuje emoce, socializuje se. Současné pojetí předškolního vzdělávání klade na hru dítěte velký důraz. Považuje ji za nástroj rozvíjení dětské osobnosti, za základní metodu, kterou je třeba při výchově a vzdělávání dětí užívat, aby byl naplněn vzdělávací obsah kurikula. Učení hrou by mělo být prožitkové a kooperativní, mělo by být založeno na přímých zážitcích dítěte, mělo by podporovat zvídavost, radost z učení a zájem o objevování. Předškolní vzdělávání má navazovat na spontánní činnosti dítěte, jeho vlastní plány, zájmy, potřeby a vůli. V tomto duchu má dítě dále cíleně podněcovat a stimulovat tak, aby byly naplněny cíle předškolního vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.