Number of the records: 1
Hubatka, Miloslav, 1968- - Author
1. vyd. - Brno : Edika, 2014 - 248 s. ; 25 cm
ISBN 978-80-266-0551-5 (brož.) :
děti výchova a vzdělávání teorie elit
populárně-naučné publikaceCall number C 359.117 Umístění 37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání. Výchova v rodině Title statement Úspěšní vychovávají své děti jinak / Miloslav Hubatka Main entry-name Hubatka, Miloslav, 1968- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Edika, 2014 Phys.des. 248 s. ; 25 cm ISBN 978-80-266-0551-5 (brož.) : 299.00 Kč National bibl. num. cnb002627101 Note Obálkový podnázev: výchovné tipy Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings děti * výchova a vzdělávání * teorie elit Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 37 - Výchova a vzdělávání UDC 379.8+37 , 316.2:316.344.42 , (0.062) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání. Výchova v rodině Document kind BOOKS Vychovávejme své děti jako elitu, jen tak se elitou mohou stát! Autor knihy Miloslav Hubatka rozebírá hlavní a klíčové zákonitosti a principy, které jsou pro výchovu a vzdělání úspěšného člověka nezbytné, důležité, ba zcela nutné. Popisuje výchovu k úspěchu jako cílený, propracovaný a plánovaný proces. Jako cílevědomou činnost, jež ke kýženému úspěchu skutečně vede. Tvrdí, že bychom měli vychovávat své děti jako elitu a že jen tak se elitou mohou stát! Jsou však modely, které využívá elita, přístupné každému? Ano, jsou! A co více, jsou zdarma, leží nám přímo před nosem, a proto je nevidíme. Používáme je, ale ne cíleně, vědomě, plánovitě a samozřejmě ne systematicky. Známe je, ale jejich zapojení a využití je často náhodné, spíše intuitivní než promyšlené. Naučme se je proto používat systematicky jako cílený, propracovaný a plánovaný proces, jako cílevědomou činnost. Titul nás podrobně seznámí se všemi výchovnými zásadami, s pentagramem osobního rozvoje, s kompasem i algoritmem úspěšné výchovy. Miloslav Hubatka vystudoval Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. Přes dvacet let pracoval ve školství, z toho 10 let jako ředitel základní školy se zaměřením na moderní technologie a rozvoj nadání a talentu dětí. Zabývá se oblastmi, které se týkají rozvoje nadání a potenciálů dětí a moderními technologiemi ve výuce a rozvoji managementu škol. V současné době se věnuje lektorské, poradenské a publikační činnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1