Number of the records: 1
Marketing a řízení
SYS 0536284 LBL 01753nam-a22003611--4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222103508.1 007 ta 008 970814s1968----xr-------f----------cze-d 015 $a cnb000448855 035 $a (OCoLC)85217726 040 $a ABA001 $b cze $c PNA001 $d ABA001 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt 080 $a 658.8:005 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Zober, Martin $4 aut 245 10
$a Marketing a řízení : $b určeno [také] stud. vys. škol ekon. směru / $c Martin Zober ; z angl. orig. ... přel. Adolf Baudyš a kol. 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b SNTL, $c 1968 $e (Čes. Těšín : $f Tisk 3) 300 $a 424, [1] s. ; $c 8° 490 1-
$a Řada ekonomické literatury 500 $a S tb. a grafy v textu 500 $a Obálka a vazba: Miroslav Houska 500 $a 7200 výt. 500 $a Přehledy lit. 500 $a Pozn. 500 $a Odkazy na lit. 500 $a Věcný rejstřík 520 3-
$a Úkolem knihy je informovat národohospodářské pracovníky o tom, jak řídit výrobu a odbyt podle potřeb trhu. Ve čtyřech částech věnuje pozornost podstatě marketingu jako metodě řízení, oblasti marketingových problémů (tj. vývojivýrobků, odbytovým cestám, cenám, propagaci), metodám jejich řešení (analýze distribučních nákladů, operační analýze, psychologii chování a teorii marketingu) a otázkám organizace marketingu. Práce poslouží i jako zdroj poučenío metodách a postupech použitelných v kterékoliv oblasti ekonomické analýzy a řízení. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?oclc=(OCoLC)85217726&nbn=cnb000448855 $2 Národní knihovna ČR 650 07
$a marketingový management $7 ph115229 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Baudyš, Adolf $7 jk01011140 $4 trl 765 0-
$t Marketing Management $9 Česky 830 -0
$a Řada ekonomické literatury 856 41
$u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:68224dd0-29a8-11e3-a5bb-005056827e52 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument 910 $a CBA001 FMT BK
Number of the records: 1