Number of the records: 1
Freeman, Michael, 1945- - Author
Vyd. 1. - Brno : Zoner Press, 2014 - 191 s. : il. (převážně barev.) ; 26 cm
ISBN 978-80-7413-275-9 (brož.)
Encyklopedie - grafika a fotografie
fotografování fotografická kompozice digitální fotografie
příručky obrazové publikaceCall number B 54.230 Umístění 771/779 - Fotografické postupy a techniky Title statement Očima fotografa : grafický průvodce : kompozice pro lepší (digitální) fotografie / Michael Freeman ; [překlad Lenka Leibichová] Varying form of title Očima fotografa - grafický průvodce Main entry-name Freeman, Michael, 1945- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Zoner Press, 2014 Phys.des. 191 s. : il. (převážně barev.) ; 26 cm ISBN 978-80-7413-275-9 (brož.) National bibl. num. cnb002624453 Edition Encyklopedie - grafika a fotografie Note Přeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík Original Photographer's eye - a graphic guide Subj. Headings fotografování * fotografická kompozice * digitální fotografie Form, Genre příručky * obrazové publikace Conspect 77 - Fotografie. Fotografické postupy UDC 77 , 77.081 , 77.089:004.932 , (035) , (084.11) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 771/779 - Fotografické postupy a techniky Document kind BOOKS Kompozice je základem, na kterém stojí každá dobrá fotografie. Když Michael Freeman vydal knihu The Photorgrapher’s Eye (v českém překladu vyšla ve vydavatelství Zoner Press pod názvem Očima fotografa), stala se rázem celosvětovým bestsellerem, vždyť jenom v češtině vyšlo již její čtvrté vydání. V krátké době na ni navázaly další dvě knihy Myslete jako fotograf (The Photorgrapher’s Mind) a Dobrá fotografie (The Photorgrapher’s Vision), které tak zkompletovaly unikátní trilogii zabývající se do značné míry kompozicí a způsobem, jak o ní fotograf uvažuje a jak s ní pracuje. Kniha Očima fotografa: Grafický průvodce tuto trilogii skvěle doplňuje. Tentokrát však autor využívá schémata, nákresy a rozbory fotografií, aby názorně vysvětlil, co to vlastně fotografická kompozice je, jak s ní pracovat, jak působí na diváka a jak ho ovlivňuje. Namísto (pro řadu čtenářů náročného a odborného) textu tentokrát volí intuitivní vizuální jazyk, snadno a dobře pochopitelný pro každého fotografa. Rozebírá množství svých fotografií a vysvětluje podstatu jejich kompozice včetně srovnání s jinými snímky z téže série a zdůvodňuje volbu právě toho jednoho konkrétního snímku jako nejlepšího z celé skupiny. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1