Number of the records: 1  

Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Chvál, Martin - Author
    Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 2012 - 112 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-2057-2 (brož.)
      Kasíková, Hana, - Author   Valenta, Josef, - Author
     kompetence k učení  pedagogická evaluace  pedagogická metodologie
     kolektivní monografie
    Call numberC 358.617
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 358.617   

    Title statementPosuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce / Martin Chvál, Hana Kasíková, Josef Valenta
    Main entry-name Chvál, Martin (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Karolinum, 2012
    Phys.des.112 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-246-2057-2 (brož.)
    National bibl. num.cnb002379913
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Kasíková, Hana, 1952- (Author)
    Valenta, Josef, 1954- (Author)
    Another responsib. Univerzita Karlova (Publisher)
    Subj. Headings kompetence k učení * pedagogická evaluace * pedagogická metodologie
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.037 , 37.011/.012 , 37.012 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
    Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení na školní výuku skrze situace, které napomáhají rozvoji kompetence k učení. Tyto situace jsou v publikaci charakterizovány. Na jejich základě byl navržen pozorovací arch. Ten byl výzkumně prověřen a je doložena jeho vysoká spolehlivost v rukou zaškolených a zacvičených pozorovatelů. Představená metoda pedagogického empirického výzkumu může sloužit těm, kteří do strategie výzkumného bádání zařazují pozorování výuky a tematicky se orientují na kompetenci k učení. Publikace může být přínosná i pro učitele. Obsahuje relativně konkrétní popis "ideální" výuky a tím dává učitelům inspirační zdroje pro orientaci vlastní výuky. Může být využita i pro přípravu učitelů či v jejich dalším vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.