Number of the records: 1  

Rozumíte svým zákazníkům?

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - Praha : Management Press : TC Business School, 2013 - 211 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7261-258-1 (brož.)
    Action Learning - praktický management ;
      Bloudek, Jan, - Author
     marketing
     kolektivní monografie
    Call numberC 358.319
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Rozumíte svým zákazníkům?
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 358.319   

    Title statementRozumíte svým zákazníkům? / Jan Bloudek ... [et al.]
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press : TC Business School, 2013
    Phys.des.211 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7261-258-1 (brož.)
    National bibl. num.cnb002447144
    Edition Action Learning - praktický management ; 2
    Note"... vydalo nakladatelství Management Press ... ve spolupráci s Management TC"--Tiráž
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Bloudek, Jan, 1964- (Author)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Rozumíte svým zákazníkům?
    Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak nejlépe se zákazníky jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vraceli. V novém svazku edice Action Learning – praktický management Rozumíte svým zákazníkům?, jehož autory jsou lektoři pražské TC Business School J. Bloudek, M. Henych, S. Kubátová a D. Müller,  čtenáři najdou řadu námětů, jak použít různé metody a modely z marketingové teorie při práci se zákazníky a s jejich potřebami, ale rovněž jak vyladit vlastní organizaci tak, aby si zvolila a naplnila právě ty příležitosti, kterých dokáže účinně využívat nejen v současnosti, ale i v budoucnosti. Marketing je nepřetržitým procesem hledání prostoru, v němž můžete uplatnit to nejlepší, co vaše organizace umí. Uvedené náměty jsou většinou ověřené v praktických projektech, na nichž autoři měli možnost spolupracovat se svými studenty-manažery nebo s jejich firmami. Kniha ovšem neposkytuje úplný přehled všech marketingových nástrojů a teorií, ale výběr těch nástrojů a postupů, které se během patnácti let praxe s projekty Action Learning osvědčily a prokázaly svou užitečnost v podmínkách organizací, s nimiž autoři pracovali. Prakticky žádnou teorii však není v managementu rozumné aplikovat bez předchozího přizpůsobení podmínkám konkrétní organizace. Modely a koncepce v této knize by proto čtenáři měli považovat spíše za námět k tvořivé diskusi s autory. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.