Number of the records: 1  

Vedení lidí a strategie v nejistých dobách

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Praha : Management Press : TC Business School, 2012 - 214 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7261-257-4 (brož.)
    Action Learning - praktický management ;
      Kubátová, Sláva, - Author
     management
     kolektivní monografie
    Call numberC 358.318
    Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Vedení lidí a strategie v nejistých dobách
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 358.318   

    Title statementVedení lidí a strategie v nejistých dobách / Sláva Kubátová ... [et al.]
    Issue dataPraha : Management Press : TC Business School, 2012
    Phys.des.214 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7261-257-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb002434201
    Edition Action Learning - praktický management ; 1
    Note"Vydalo nakladatelství Management Press ve spolupráci s Management TC ..."--Tiráž
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Kubátová, Sláva, 1947- (Author)
    Subj. Headings management
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC 005 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Document kindBOOKS
    Vedení lidí a strategie v nejistých dobách
    Kniha Vedení lidí a strategie v nejistých dobách (první svazek nové ediční řady Action Learning - praktický management) autorského týmu TC Business School se snaží být jiná než mnohé jiné knihy na podobné téma: nedává návody. Autoři knihy nevěří, že v současném turbulentním světě je možné někomu jednoznačně poradit. Kniha je sestavena ze zkušeností manažerů-studentů MBA a ze zkušeností poradců ve firemních rozvojových programech. Perspektivou těchto zkušeností pak prezentuje některé teoretické modely a snaží se objasnit, jaké výhody a nevýhody může mít jejich aplikace v konkrétních případech. Současně, jakoby na pozadí, se celou prací prolíná klíčová otázka: Jak takový či jiný manažerský krok ovlivní lidi v organizaci - tedy nositele, tvůrce a realizátory know-how, na němž organizace stojí. Právě tuto otázku i její řešení autoři považují za prioritní úkol manažerů. První část knihy (Vedení lidí) je zaměřena především na různé koncepce vedení lidí, jejich postupný vývoj v čase a současné možnosti jejich použití. Zároveň probírá různé modely motivování a rozvíjení lidí. Druhá část (Strategie) se soustřeďuje na to, jak se organizace mohou úspěšně protnout s vlivy prostředí, v němž hledají své "místo na slunci". U této knihy knihy, jejímž základem  je metoda Action Learning, tedy učení se praxí, autoři doporučují ještě jiný přístup: vybízejí čtenáře, aby zkusili s knihou i autory diskutovat, neboť taková diskuse přináší inspiraci pro řešení vlastních reálných problémů. Ediční řada Action Learning - praktický management je založena na patnácti letech zkušeností manažerů a studentů MBA s aplikací různých modelů a teorií při řešení problémů ve všech oblastech řízení organizací a vedení lidí. Jednotlivé svazky autorsky připravil tým lektorů TC Business School, kteří vedli aplikační projekty  s využitím metody AL jak při studiu MBA, tak v programech rozvoje managementu v organizacích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.