Number of the records: 1
SYS 0520643 LBL 01431nam-a2200445-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222121412.5 007 ta 008 130225s2013----xr-a---e------000-0-cze-- 015 $a cnb002443604 020 $a 978-80-247-4711-8 (brož.) 035 $a (OCoLC)842344251 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 072 -7
$a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4 080 $a 338.46 $2 MRF 080 $a 005 $2 MRF 080 $a 330.341.1 $2 MRF 080 $a 005.346 $2 MRF 080 $a (0.062) $2 MRF 245 00
$a Skvělé služby : $b jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou / $c Adam Hazdra ... [et al.] 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2013 300 $a 160 s. : $b il. ; $c 21 cm 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy 520 3-
$a Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb u nás. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých i zahraničních služeb, které to myslí s klienty skutečně vážně a které dávají do inovací vždy něco navíc. Na tvorbě knihy se podílelo přes čtyřicet odborníků, manažerů a podnikatelů, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti. Najdete v ní také devět pečlivě vybraných moderních nástrojů pro zlepšování vašich služeb, které vám pomohou začít. Publikace Skvělé služby je zkrátka kniha, na kterou už dlouho čekáte. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024747118 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a služby $7 ph116190 $2 czenas 650 07
$a management $7 ph115217 $2 czenas 650 07
$a inovace $7 ph121118 $2 czenas 650 07
$a řízení vztahů se zákazníky $7 ph118187 $2 czenas 655 -7
$a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas 700 1-
$a Hazdra, Adam $7 mzk2013753508 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1