Number of the records: 1  

Poznejte své zaměstnance

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hroník, František, 1956- - Author
    2. vyd. - Brno : ERA, 2005 - xii, 370 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-7366-020-2 (brož.) :
    Kariéra
     assessment centra  přijímací řízení  rozvoj kariéry  personální management
     příručky
    Call numberC 327.907
    Umístění 005.95/.96 - Personální management. Management času
    Poznejte své zaměstnance
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 25.11.2024)C 327.907   

    Title statementPoznejte své zaměstnance : vše o Assessment Centre / František Hroník
    Spine TitlePoznejte své zaměstnance - vše o Assessment Centre
    Main entry-name Hroník, František, 1956- (Author)
    Edition statement2. vyd.
    Issue dataBrno : ERA, 2005
    Phys.des.xii, 370 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7366-020-2 (brož.) : Kč 345,00
    National bibl. num.cnb001572781
    Edition Kariéra
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings assessment centra * přijímací řízení * rozvoj kariéry * personální management
    Form, Genre příručky
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC 005.95/.96:005.22 , 331.108.3 , 005.966 , 005.95/.96 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru005.95/.96 - Personální management. Management času
    Document kindBOOKS
    Poznejte své zaměstnance
    V knize uznávaného odborníka Františka Hroníka se dozvíte vše o stále rozšířenější metodě Assessment Centre, která se používá při výběru, hodnocení a rozvoji pracovníků. Pomocí metody Assessment Centre lze rozpoznat potenciál pracovníků, předpovídat jejich budoucí chování a orientovat další směr profesionálního a osobního rozvoje. Autor nic neskrývá a podrobně představuje jednotlivé postupy, organizační varianty, nejčastěji chyby, nejlepší zkušenosti, předpoklady efektivního Assessment Centre apod. Publikace má charakter praktické příručky s řadou ukázek. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.