Number of the records: 1
Václavíková, Martina, 1965- - Author
1. vyd. - Brno : BizBooks, 2012 - 112 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-265-0013-1 (brož.)
Kubánek, Miroslav - Illustrator
podnikání maloobchod marketing obchodní úspěch úspěch v podnikání
populárně-naučné publikace případové studieUmístění Title statement První kroky v podnikání : jak si Maruška otevřela obchod s jahodami / Martina Václavíková ; [ilustrace Miroslav Kubánek] Portion of title Jak si Maruška otevřela obchod s jahodami Main entry-name Václavíková, Martina, 1965- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : BizBooks, 2012 Phys.des. 112 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-265-0013-1 (brož.) National bibl. num. cnb002359199 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note Obsahuje rejstřík Another responsib. Kubánek, Miroslav (Illustrator)
Subj. Headings podnikání * maloobchod * marketing * obchodní úspěch * úspěch v podnikání Form, Genre populárně-naučné publikace * případové studie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.114 , 339.37 , 658.8 , 339:17.024.4 , 658:17.024.4 , (0.062) , (078.7) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom: * jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky, * jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět, * jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste, * a jak je využít ve svůj prospěch, * jak se odlišit od konkurence, * a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět. Martina Václavíková, MBA Během své pracovní praxe působila na vedoucích a manažerských pozicích jako obchodní ředitelka a tyto pracovní zkušenosti ji přivedly ke studijnímu programu MBA. Díky studiu strategického řízení a širšímu pochopení jeho souvislostí se zaměřila na tuto oblast, původně jako konzultant, nad rámec svých pracovních aktivit. Od roku 2010 se osamostatnila a pracuje jako nezávislý poradce v oblasti strategického řízení a krizového managementu. Věnuje se především problematice středních a menších firem a také neziskových organizací v období růstu. Specializuje se na tvorbu měřitelných systémů hodnocení a efektivity práce, zvyšování produktivity a motivační způsoby odměňování. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1