Number of the records: 1  

První kroky v podnikání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Václavíková, Martina, 1965- - Author
    1. vyd. - Brno : BizBooks, 2012 - 112 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-265-0013-1 (brož.)
      Kubánek, Miroslav - Illustrator
     podnikání  maloobchod  marketing  obchodní úspěch  úspěch v podnikání
     populárně-naučné publikace  případové studie
    Umístění
    První kroky v podnikání
    Title statementPrvní kroky v podnikání : jak si Maruška otevřela obchod s jahodami / Martina Václavíková ; [ilustrace Miroslav Kubánek]
    Portion of titleJak si Maruška otevřela obchod s jahodami
    Main entry-name Václavíková, Martina, 1965- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : BizBooks, 2012
    Phys.des.112 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-265-0013-1 (brož.)
    National bibl. num.cnb002359199
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NoteObsahuje rejstřík
    Another responsib. Kubánek, Miroslav (Illustrator)
    Subj. Headings podnikání * maloobchod * marketing * obchodní úspěch * úspěch v podnikání
    Form, Genre populárně-naučné publikace * případové studie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.114 , 339.37 , 658.8 , 339:17.024.4 , 658:17.024.4 , (0.062) , (078.7)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    První kroky v podnikání
    První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom: * jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky, * jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět, * jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste, * a jak je využít ve svůj prospěch, * jak se odlišit od konkurence, * a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět. Martina Václavíková, MBA Během své pracovní praxe působila na vedoucích a manažerských pozicích jako obchodní ředitelka a tyto pracovní zkušenosti ji přivedly ke studijnímu programu MBA. Díky studiu strategického řízení a širšímu pochopení jeho souvislostí se zaměřila na tuto oblast, původně jako konzultant, nad rámec svých pracovních aktivit. Od roku 2010 se osamostatnila a pracuje jako nezávislý poradce v oblasti strategického řízení a krizového managementu. Věnuje se především problematice středních a menších firem a také neziskových organizací v období růstu. Specializuje se na tvorbu měřitelných systémů hodnocení a efektivity práce, zvyšování produktivity a motivační způsoby odměňování. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.