Number of the records: 1  

Porucha pozornosti bez hyperaktivity

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pelletier, Emmanuelle, 1969- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2014 - 115 s. ; 20 cm
    ISBN 978-80-262-0599-9 (brož.)
     porucha pozornosti  psychodiagnostika  výchova dítěte
     příručky
    Call numberC 356.789
    Umístění 616.89 - Psychiatrie. Poruchy učení
    Porucha pozornosti bez hyperaktivity
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 356.789   
    Rožnov k vypůjčeníC 356.789 R   

    Title statementPorucha pozornosti bez hyperaktivity : pomoc rodičům a učitelům / Emmanuelle Pelletier ; [z francouzského originálu ... přeložila Veronika Matiášková]
    Main entry-name Pelletier, Emmanuelle, 1969- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2014
    Phys.des.115 s. ; 20 cm
    ISBN978-80-262-0599-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb002567089
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    OriginalDéficit de l'attention sans hyperactivité
    Subj. Headings porucha pozornosti * psychodiagnostika * výchova dítěte
    Form, Genre příručky
    Conspect159.9 - Psychologie
    UDC 616.89-008.47 , 159.9.072.5 , 37.03-053.2 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru616.89 - Psychiatrie. Poruchy učení
    Document kindBOOKS
    Porucha pozornosti bez hyperaktivity
    Autorka, školní psycholožka, svou knížkou podává pomocnou ruku rodičům dětí, které trpí poruchou pozornosti a jejich porucha není spojena s hyperaktivitou. S využitím četných příkladů poskytuje popis a výklad problematiky a seznamuje s příznaky. Jedná se o děti, které často působí dojmem, že jsou „mimo“, že jsou ponořeny do svých představ, nebo se nedovedou odtrhnout od dění kolem sebe a nejsou schopny nějaké, třeba i nejjednodušší činnosti, která je na nich vyžadována. Přecházejí od jedné aktivity k druhé a žádnou nedokončí, často zapomínají... Nedostatečná schopnost soustředění a porucha pozornosti má pak přirozeně důsledky při vzdělávání, odráží se i v psychice a senzualitě. V jednotlivých kapitolách knihy uvádí autorka možné příčiny poruchy, seznamuje s diagnostikou a možnostmi, jak dětem trpícím touto poruchou pomáhat a jak ji překonávat (rozdělování činností, motivace, nepožadovat víc činností najednou…). Sděluje také, jakým způsobem se naopak nemá zasahovat. Poruchu nelze zcela vyléčit, lze ji však postupně zeslabit. K tomu přispěje i využití této knihy. Kniha pomáhá nejen rodičům, ale i vyučujícím a vychovatelům dětí s touto poruchou. Emanuelle Pelletier působí jako školní psychožka, zabývá se ADHD a LMD, je autorkou odborných příruček pro pedagogy a psychology na téma těchto poruch. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.