Number of the records: 1
Vaštíková, Miroslava - Author
2. aktualiz. a rozš. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 268 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-5037-8 (brož.)
Manažer
služby marketing
monografieCall number C 356.333 Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Title statement Marketing služeb : efektivně a moderně / Miroslava Vaštíková Spine Title Marketing služeb - efektivně a moderně Main entry-name Vaštíková, Miroslava (Author) Edition statement 2. aktualiz. a rozš. vyd. Issue data Praha : Grada, 2014 Phys.des. 268 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-5037-8 (brož.) National bibl. num. cnb002564837 Edition Manažer Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Language note Anglické resumé Subj. Headings služby * marketing Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC (048.8) , 338.46 , 658.8 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Document kind BOOKS V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1