Number of the records: 1  

Tři stupně ve vývoji školního dítěte

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Koepke, Hermann, 1937- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Asociace waldorfských škol ČR, 2013 - 277 s. : il. ; 22 cm
    ISBN 978-80-905222-2-0 (váz.)
     děti školního věku  vývoj dítěte  waldorfská pedagogika
     příručky
    Call numberC 355.128
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Tři stupně ve vývoji školního dítěte
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 355.128   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 355.128 a   

    Title statementTři stupně ve vývoji školního dítěte : sedmý, devátý a dvanáctý rok života z hlediska waldorfské pedagogiky : praktické podněty pro rodiče a pedagogy / Hermann Koepke ; [z německých originálů ... přeložila Jana Stránská a Petr Šimek]
    Main entry-name Koepke, Hermann, 1937- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Asociace waldorfských škol ČR, 2013
    Phys.des.277 s. : il. ; 22 cm
    ISBN978-80-905222-2-0 (váz.)
    National bibl. num.cnb002447359
    Note700 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    OriginalSiebte Lebensjahr
    Neunte Lebensjahr
    Zwölfte Lebensjahr
    Subj. Headings děti školního věku * vývoj dítěte * waldorfská pedagogika
    Form, Genre příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 316.346.32-053.5 , 159.922.72 , 37.091.4 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Tři stupně ve vývoji školního dítěte
    Tato kniha je v nejlepším smyslu věcně pedagogická a je praktickou učebnicí pro všechny, kteří vychovávají a vzdělávají děti. Její zcela zvláštní hodnota však spočívá v tom, že místo poučování neustále podněcuje, pobízí k vlastním pozorováním a k práci na sobě samém. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.