Number of the records: 1  

Programujeme hry v jazyce C#

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Roudenský, Petr - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2011 - 248 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-3355-2 (brož.)
      Khorshid, Mokhtar M. - Author
     počítačové hry  programování  programovací jazyky  C# (programovací jazyk)
     příručky
    Call numberC 353.859
    Umístění 004.4/.5 - Software
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 27.11.2024)C 353.859   

    Title statementProgramujeme hry v jazyce C# / Petr Roudenský, Mokhtar M. Khorshid
    Main entry-name Roudenský, Petr (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2011
    Phys.des.248 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-3355-2 (brož.)
    National bibl. num.cnb002220147
    NoteObálkový podnázev: 9 plně funkčních projektů, od úplných základů po pokročilé hry, snadno srozumitelný výklad na příkladech. Obsahuje rejstřík
    Another responsib. Khorshid, Mokhtar M. (Author)
    Subj. Headings počítačové hry * programování * programovací jazyky * C# (programovací jazyk)
    Form, Genre příručky
    Conspect004.4/.6 - Programování. Software
    UDC 004.43 , 004.9:794 , 004.42 , 004.438C# , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru004.4/.5 - Software
    Document kindBOOKS
    Chcete se naučit programovat, ale všechny příručky jsou zbytečně složité? Láká vás vytvoření vlastní hry, ale nevíte, jak na to? Naučte se jazyk C# při vytváření her – prakticky, bez zbytečné teorie a s plně funkčními výsledky. Dvojice autorů vás zábavnou formou výuky seznámí se základy C#. Každá z devíti kapitol představuje ucelený projekt, na kterém se postupně naučíte pracovat se základními i pokročilými konstrukcemi jazyka. Kniha obsahuje minimum teorie, veškeré nové informace jsou čtenáři předkládány na praktické bázi v podobě nové funkčnosti právě rozpracované hry. Při vývoji postupujete krok za krokem a vytváříte hru zcela od začátku až po hotový výsledek. Publikace vás mimo jiné naučí, jak: * Korektně zpracovat všechny možné vstupy od hráče * Navrhnout logiku a hlavní smyčku hry * Průběžně počítat hráčovo skóre * Vytvářet nepřátele a modelovat jejich chování * Zobrazovat a pracovat s herní mapou * Pohybovat s herní postavou v prostředí hry O autorech: Petr Roudenský pracuje pro přední světovou IT společnost Logica, externě spolupracuje v oblasti počítačových her s tuzemskou společností Conquest Entertainment a.s. Je autorem několika her pro děti, knihy Vytváříme PC hry. V knize se podílel na většině textu a konceptu aplikací. Mokhtar M. Khorshid pracuje jako výzkumník v oboru umělé inteligence na univerzitě v Albertě. Je držitelem Microsft Certified Professional, s technologií .NET pracuje od roku 2004. Jako zkušený vývojář s praxí v oblasti počítačových her se podílel se na úpravách textu a je autorem ukázek kódu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.