Number of the records: 1  

Obchodní podnikání ve 21. století

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Mulačová, Věra, 1951- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2013 - 520 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-4780-4 (váz.)
    Finanční řízení
      Mulač, Petr - Author
    21. století
     obchod  vnitřní obchod  zahraniční obchod  obchodní podniky  podnikový management
     kolektivní monografie
    Call numberC 352.641
    Umístění 339.3 - Vnitřní obchod
    Obchodní podnikání ve 21. století
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 14.06.2024)C 352.641 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 352.641   

    Title statementObchodní podnikání ve 21. století / Věra Mulačová, Petr Mulač a kolektiv
    Main entry-name Mulačová, Věra, 1951- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2013
    Phys.des.520 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4780-4 (váz.)
    National bibl. num.cnb002468257
    Edition Finanční řízení
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Mulač, Petr (Author)
    Subj. Headings 21. století * obchod - 21. století * vnitřní obchod - 21. století * zahraniční obchod - 21. století * obchodní podniky - 21. století * podnikový management - 21. století
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect339 - Obchod
    UDC 339 , 339.3 , 339.5 , 334.711 , 658 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru339.3 - Vnitřní obchod
    Document kindBOOKS
    Obchodní podnikání ve 21. století
    Publikace seznamuje se základními pojmy a souvislostmi z oblasti obchodu, vymezuje postavení obchodních firem na trhu a nastiňuje aktuální trendy předpokládaného vývoje. Zaměřuje se na klíčové oblasti managementu obchodních firem, tj. územní strategii, ekonomické i technické aspekty výstavby obchodních jednotek, marketing, finanční řízení, obchodní logistiku specifické manažerské funkce v obchodě a řízení provozu obchodních firem. Velký důraz je kladen na pochopení role spotřebitele. Závěrečnou část tvoří problematika obchodování na zahraničních trzích. Kromě teoretického výkladu obsahuje informace z praxe. Text je prokládán tabulkami a grafy, každá kapitola je zakončena případovou studií nebo příkladem z praxe. Otázky a úkoly na konci kapitol prověří, zda čtenář správně pochopil výklad a přimějí ho přemýšlet o problematice komplexně a v souvislostech. Publikace zaplňuje mezeru na trhu a je jedinečná z hlediska aktuálnosti a ucelenosti zpracovávané problematiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.