Number of the records: 1  

Holistická marketingová koncepce

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Barčík, Tomáš, 1978- - Author
    Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 - 112 s. ; 23 cm
    ISBN 978-80-905247-2-9 (brož.)
    Právo - edice pro právo a management
     marketing  marketingový management
    holistický marketing
     monografie
    Call numberC 350.448
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Holistická marketingová koncepce
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 350.448   

    Title statementHolistická marketingová koncepce / Tomáš Barčík
    Main entry-name Barčík, Tomáš, 1978- (Author)
    Issue dataPraha : Ústav práva a právní vědy, 2013
    Phys.des.112 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-905247-2-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb002414515
    Edition Právo - edice pro právo a management
    NoteNázev edice na obálce: Právo a management
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headingsholistický marketing
    Subj. Headings marketing * marketingový management
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC (048.8) , 658.8 , 658.8:005
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Holistická marketingová koncepce
    Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.