Number of the records: 1
SYS 0385716 LBL 01287nam-a2200385-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230510080244.0 007 ta 008 120509s2012----xr-a---e-f----000-0-cze-- 015 $a cnb002258310 020 $a 978-80-262-0096-3 (brož.) 035 $a (OCoLC)798992897 040 $a ABA001 $b cze 041 1-
$a cze $h ger 072 -7
$a 101 $x Filozofie $2 Konspekt $9 5 080 $a (072) $2 MRF 080 $a 101.8 $2 MRF 080 $a 159.955 $2 MRF 080 $a 159.923.5 $2 MRF 080 $a 37.0 $2 MRF 080 $a 37.03-053.2 $2 MRF 100 1-
$a Zoller Morf, Eva, $d 1947- $7 jx20110913029 $4 aut 245 10
$a Učíme děti ptát se a přemýšlet : $b metody a aktivity k rozvoji myšlení i kultivaci osobnosti dětí / $c Eva Zoller ; [z německého originálu přeložila Stanislava Jindrová] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Portál, $c 2012 300 $a 93 s. : $b il. ; $c 23 cm 504 $a Obsahuje bibliografie 520 3-
$a Publikace vychází z metodiky „Filosofie pro děti“ a představuje program pro všechny, kdo pracují s dětmi předškolního a mladšího školního věku a chtějí využít potenciál přirozeného dětského údivu, zvídavosti, tázání a touhy porozumět k rozvíjení kritického myšlení a prosociálního cítění dětí. V tomto přístupu se prolínají metody zážitkové pedagogiky (metody dialogické, slovní, práce s příběhy, dále činnosti hudební, výtvarné), hry a aktivity lze uplatnit ve dvojicích i větších skupinách. Podstatou je vhodná formulace otázek ze strany pedagoga, nikoli „předávání informací“, ale společné objevování, dítě v živém dialogu pod vedením pedagoga zkoumá pojmy, využívá vlastní zkušenost, pomocí her ověřuje hypotézy, hledá paralely v příbězích, formuluje a prezentuje vlastní názory. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026200963 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a filozofické myšlení $7 ph137813 $2 czenas 650 07
$a rozvoj myšlení $7 ph135316 $2 czenas 650 07
$a rozvoj osobnosti $7 ph194683 $2 czenas 650 07
$a výchova a vzdělávání $7 ph127419 $2 czenas 650 07
$a výchova dítěte $7 ph127420 $2 czenas 655 -7
$a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1