Number of the records: 1  

Učíme děti ptát se a přemýšlet

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Zoller Morf, Eva, 1947- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2012 - 93 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-0096-3 (brož.)
     filozofické myšlení  rozvoj myšlení  rozvoj osobnosti  výchova a vzdělávání  výchova dítěte
     metodické příručky
    Call numberC 348.245
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Učíme děti ptát se a přemýšlet
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 348.245   

    Title statementUčíme děti ptát se a přemýšlet : metody a aktivity k rozvoji myšlení i kultivaci osobnosti dětí / Eva Zoller ; [z německého originálu přeložila Stanislava Jindrová]
    Main entry-name Zoller Morf, Eva, 1947- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2012
    Phys.des.93 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-262-0096-3 (brož.)
    National bibl. num.cnb002258310
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Subj. Headings filozofické myšlení * rozvoj myšlení * rozvoj osobnosti * výchova a vzdělávání * výchova dítěte
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect101 - Filozofie
    UDC (072) , 101.8 , 159.955 , 159.923.5 , 37.0 , 37.03-053.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Document kindBOOKS
    Učíme děti ptát se a přemýšlet
    Publikace vychází z metodiky „Filosofie pro děti“ a představuje program pro všechny, kdo pracují s dětmi předškolního a mladšího školního věku a chtějí využít potenciál přirozeného dětského údivu, zvídavosti, tázání a touhy porozumět k rozvíjení kritického myšlení a prosociálního cítění dětí. V tomto přístupu se prolínají metody zážitkové pedagogiky (metody dialogické, slovní, práce s příběhy, dále činnosti hudební, výtvarné), hry a aktivity lze uplatnit ve dvojicích i větších skupinách. Podstatou je vhodná formulace otázek ze strany pedagoga, nikoli „předávání informací“, ale společné objevování, dítě v živém dialogu pod vedením pedagoga zkoumá pojmy, využívá vlastní zkušenost, pomocí her ověřuje hypotézy, hledá paralely v příbězích, formuluje a prezentuje vlastní názory. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.