Number of the records: 1  

Psychologie reklamy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vysekalová, Jitka, 1941- - Author
    4., rozš. a aktualiz. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-4005-8 (váz.)
    Expert
     reklama a propagace  psychologie reklamy  marketingová komunikace
     kolektivní monografie
    Call numberC 348.156
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Psychologie reklamy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 348.156   

    Title statementPsychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    Edition statement4., rozš. a aktualiz. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2012
    Phys.des.324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4005-8 (váz.)
    National bibl. num.cnb002340889
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings reklama a propagace * psychologie reklamy * marketingová komunikace
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1 , 159.98:659.1 , 658.8:316.77 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Psychologie reklamy
    Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.