Number of the records: 1
Levinson, Jay Conrad, 1933- - Author
Vyd. 2. - Brno : Computer Press, 2011 - 326 s. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-3546-4 (brož.)
Schürerová, Lucie, - Translator
marketing guerilla marketing reklama a propagace
příručkyCall number C 348.065 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing / Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová] Main entry-name Levinson, Jay Conrad, 1933- (Author) Edition statement Vyd. 2. Issue data Brno : Computer Press, 2011 Phys.des. 326 s. ; 23 cm ISBN 978-80-251-3546-4 (brož.) National bibl. num. cnb002202558 Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Original Guerrilla marketing Another responsib. Schürerová, Lucie, 1978- (Translator)
Subj. Headings marketing * guerilla marketing * reklama a propagace Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , 658.8-028.76 , 659.1 , (035) Country Česko Language čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201108/contents/nkc20112202558_1.pdf Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem - jeho kniha, kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1