Number of the records: 1  

Guerilla marketing

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Levinson, Jay Conrad, 1933- - Author
    Vyd. 2. - Brno : Computer Press, 2011 - 326 s. ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-3546-4 (brož.)
      Schürerová, Lucie, - Translator
     marketing  guerilla marketing  reklama a propagace
     příručky
    Call numberC 348.065
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Guerilla marketing
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 06.12.2024)C 348.065   

    Title statementGuerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing / Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová]
    Main entry-name Levinson, Jay Conrad, 1933- (Author)
    Edition statementVyd. 2.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2011
    Phys.des.326 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-3546-4 (brož.)
    National bibl. num.cnb002202558
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalGuerrilla marketing
    Another responsib. Schürerová, Lucie, 1978- (Translator)
    Subj. Headings marketing * guerilla marketing * reklama a propagace
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8 , 658.8-028.76 , 659.1 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201108/contents/nkc20112202558_1.pdf
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Guerilla marketing
    Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem - jeho kniha, kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.