Number of the records: 1  

Science communication se zřetelem na sociálně-vědní témata

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2011 - 184 s. : barev. il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-261-0065-2 (brož.)
      Rosůlek, Přemysl, - Author - Editor   Bultitude, Karen - Author
     komunikace (sdělování)  věda  sociální vědy  masmédia  mediální komunikace  nastolování agendy  internetová komunikace
     kolektivní monografie
    Call numberC 347.388
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 347.388   

    Title statementScience communication se zřetelem na sociálně-vědní témata / Přemysl Rosůlek (ed.)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPlzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2011
    Phys.des.184 s. : barev. il. ; 21 cm
    ISBN978-80-261-0065-2 (brož.)
    National bibl. num.cnb002345224
    NoteNa obálce uveden Přemysl Rosůlek a kol., v tiráži Karen Bultitude ... [et al.]. 500 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteČást. anglický text, anglická resumé
    Another responsib. Rosůlek, Přemysl, 1971- (Author) (Editor)
    Bultitude, Karen (Author)
    Subj. Headings komunikace (sdělování) * věda * sociální vědy * masmédia * mediální komunikace * nastolování agendy * internetová komunikace
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 316.77 , 001 , 30 , 316.774 , 316.772.4 , 316.773.3/.4 , 316.772:004.738.5 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština ; angličtina
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Document kindBOOKS
    Publikace nabízí odpověď nejen na otázku, co je science communication, ale i na některé aspekty vztahů mezi tímto vědním oborem a sociálne-vědními tématy a politologií. V samotném závěru se kniha věnuje vztahům mezi vědou, médii a účinnou public relations. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.