Number of the records: 1
Reklamní a produktová fotografie
Jindra, Jan, 1962- - Author
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2011 - 232 s. : il.
ISBN 978-80-251-3112-1 (brož.)
fotografické techniky reklamní fotografie
příručkyCall number C 345.964 Umístění 77 - Fotografie Title statement Reklamní a produktová fotografie : kreativní techniky a neobvyklé postupy / Jan Jindra Main entry-name Jindra, Jan, 1962- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, 2011 Phys.des. 232 s. : il. ISBN 978-80-251-3112-1 (brož.) National bibl. num. cnb002256793 Note Obsahuje rejstřík Subj. Headings fotografické techniky * reklamní fotografie Form, Genre příručky Conspect 77 - Fotografie. Fotografické postupy UDC 77.02 , 77.033:659.13 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 77 - Fotografie Document kind BOOKS Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých vám popíše celý proces jejich vzniku. Nechte se inspirovat a osvojte si neobvyklé fotografické postupy, abyste dokázali pořídit výjimečný snímek pro každé zadání. Otištěné ukázky doplňují detailní informace o pozadí jejich vzniku, podrobné nákresy rozmístění světel na scéně nebo autorovy pracovní skici, na jejichž základě se dobral výsledného záběru. Seznámíte se s průběhem fotografování nejrůznějších zadání od table-top snímků až po automobil v exteriéru a autor se s vámi rozdělí i o tipy na nejrůznější efekty a iluze, které pomohou vaše snímky ozvláštnit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1