Number of the records: 1  

Každý je na něco chytrý

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Armstrong, Thomas, 1951- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2011 - 253 s. : il.
    ISBN 978-80-262-0019-2 (brož.)
     děti školního věku  inteligence (schopnost)  talent  rozvoj osobnosti  výchova dítěte
     populárně-naučné publikace  publikace pro mládež
    Call numberC 345.902
    Umístění 373.3 - Základní školství
    Každý je na něco chytrý
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 345.902   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 345.902 b   
    Vltava vypůjčeno (do 11.09.2024)C 345.902 Va   

    Title statementKaždý je na něco chytrý : jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence / Thomas Armstrong ; [z anglického originálu přeložil Martin Škapa]
    Main entry-name Armstrong, Thomas, 1951- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2011
    Phys.des.253 s. : il.
    ISBN978-80-262-0019-2 (brož.)
    National bibl. num.cnb002233667
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    OriginalYou'r smarter than you think: a kid's guide to multiple intelligences
    Subj. Headings děti školního věku * inteligence (schopnost) * talent * rozvoj osobnosti * výchova dítěte
    Form, Genre populárně-naučné publikace * publikace pro mládež
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 37.03-053.2 , 159.923.5 , 159.928.23 , 159.956.2 , 316.346.32-053.5 , (0.053.6) , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Document kindBOOKS
    Každý je na něco chytrý
    Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, „na co jsou chytré“ a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou „chytré na slova“, „hudebně chytré“, „chytré na logiku“, „obrazově chytré“, „tělesně chytré“, „chytré na lidi“, „chytré na sebe“ či „chytré na přírodu“. Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří. Thomas Armstrong žije v americké Kalifornii. Má za sebou třicetiletou kariéru pedagoga a řadu knih a článků, v nichž se zaměřil především na rozvoj dětí a teorii mnohočetné inteligence. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.