Number of the records: 1
Marketing symfonických orchestrů
SYS 0328891 LBL 01928nam-a2200529-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222121056.4 007 ta 008 110601s2011----xr-a---e------000-0-cze-- 015 $a cnb002194709 020 $a 978-80-87500-03-3 (brož.) 035 $a (OCoLC)757676663 040 $a ABA001 $b cze $d OLA001 $d BOA001 041 0-
$a cze $b eng $b ger 043 $a e-xr--- $b e-xr-mr $2 czenas 045 $a y0y1 072 -7
$a 316.7 $x Sociologie kultury. Kulturní život $2 Konspekt $9 1 080 $a 785.11.071 $2 MRF 080 $a 316.7:658.8 $2 MRF 080 $a 658.8:005 $2 MRF 080 $a 78.03 $2 MRF 080 $a 78.01 $2 MRF 080 $a 658.8:005.52 $2 MRF 080 $a (437.32) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut 245 10
$a Marketing symfonických orchestrů : $b publikum a veřejnost moravských filharmonií / $c Radim Bačuvčík 250 $a 1. vyd. 260 $a Zlín : $b VeRBuM, $c 2011 300 $a 184 s. : $b il. ; $c 21 cm 500 $a 200 výt. 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 3-
$a Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500033 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické a německé resumé 648 -4
$a 2001-2010 $7 ch460588 $2 czenas 650 07
$a symfonické orchestry $z Česko $7 ph135216 $2 czenas 650 07
$a marketing kultury $7 ph490143 $2 czenas 650 07
$a marketingový management $7 ph115229 $2 czenas 650 07
$a vážná hudba $7 ph127351 $2 czenas 650 07
$a poslech hudby $z Česko $7 ph138879 $2 czenas 650 07
$a marketingový výzkum $z Česko $y 2001-2010 $7 ph115230 $2 czenas 651 -7
$a Morava (Česko) $7 ge130070 $2 czenas 655 -7
$a studie $7 fd133597 $2 czenas 856 4-
$u http://aleph.vkol.cz:80/F?func=service&doc_library=SVK01&doc_number=000987041&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA $y obsah dokumentu 910 $a CBA001 FMT BK
Number of the records: 1