Number of the records: 1  

Poradenská podpora a možnosti edukace žáků s poruchami učení v širším smyslu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Brožová, Dana, 1979- - Author
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2010 - 190 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-5329-8 (brož.)
     specifické poruchy učení  pedagogická diagnostika  speciální pedagogika  speciální poradenství  základní vzdělávání
     monografie
    Call numberC 343.839
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Poradenská podpora a možnosti edukace žáků s poruchami učení v širším smyslu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 343.839   

    Title statementPoradenská podpora a možnosti edukace žáků s poruchami učení v širším smyslu / Dana Brožová
    Main entry-name Brožová, Dana, 1979- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, 2010
    Phys.des.190 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5329-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb002162259
    Note200 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstříky
    Language noteSouběžné anglické a německé resumé
    Subj. Headings specifické poruchy učení * pedagogická diagnostika * speciální pedagogika * speciální poradenství * základní vzdělávání
    Form, Genre monografie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 616.89-008.43 , 37.013.77 , 376 , 376.048 , 373.3 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201102/contents/nkc20112162259_1.pdf
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Poradenská podpora a možnosti edukace žáků s poruchami učení v širším smyslu
    Monografie se zaměřuje na oblast vzdělávání a poradenské podpory žáků s poruchami učení v širším smyslu. Cílem teoretické části je upřesnit užívanou terminologii a popsat možnosti diagnostiky, poradenské podpory a vhodné postupy v edukaci žáků s poruchami učení v širším smyslu, vše v komparaci s německy mluvícími zeměmi. Výzkumné šetření, které bylo realizováno na jaře 2010, je pak zaměřeno na užší skupinu hraničních žáků. Jeho cílem bylo zjistit, jak probíhá zařazení těchto žáků do vzdělávání a jaká péče je jim v rámci vzdělávání nabídnuta či doporučena. Na základě výsledků dotazníkového šetření byla zpracována doporučení pro speciálně pedagogickou teorii a praxi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.