Number of the records: 1  

Overcoming consumer biases in the choice of pricing schemes

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Shestakova, Natalia - Author
    Prague : CERGE-EI, 2010 - 42 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7343-216-4 (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK : brož.), ISBN 978-80-7344-206-4 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.)
    Working paper series,
     spotřebitelské chování  předsudky  experimentální ekonomie
     studie
    Call numberC 341.191
    Umístění 33 - Ekonomie. Ekonomika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 341.191   

    Title statementOvercoming consumer biases in the choice of pricing schemes : a lab experiment / Natalia Shestakova
    Main entry-name Shestakova, Natalia (Author)
    Issue dataPrague : CERGE-EI, 2010
    Phys.des.42 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-7343-216-4 (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK : brož.)
    978-80-7344-206-4 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.)
    National bibl. num.cnb002131058
    Edition Working paper series (CERGE-EI) ; 418
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteČeské resumé
    Subj. Headings spotřebitelské chování * předsudky * experimentální ekonomie
    Form, Genre studie
    Conspect33 - Ekonomie
    UDC 366.1 , 316.647.8 , 33-028.77 , (048.8)
    CountryČesko
    Languageangličtina
    Ve volném výběru33 - Ekonomie. Ekonomika
    Document kindBOOKS
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.