Number of the records: 1
Overcoming consumer biases in the choice of pricing schemes
Shestakova, Natalia - Author
Prague : CERGE-EI, 2010 - 42 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-7343-216-4 (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK : brož.), ISBN 978-80-7344-206-4 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.)
Working paper series,
spotřebitelské chování předsudky experimentální ekonomie
studieCall number C 341.191 Umístění 33 - Ekonomie. Ekonomika Title statement Overcoming consumer biases in the choice of pricing schemes : a lab experiment / Natalia Shestakova Main entry-name Shestakova, Natalia (Author) Issue data Prague : CERGE-EI, 2010 Phys.des. 42 s. ; 21 cm ISBN 978-80-7343-216-4 (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK : brož.) 978-80-7344-206-4 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.) National bibl. num. cnb002131058 Edition Working paper series (CERGE-EI) ; 418 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Language note České resumé Subj. Headings spotřebitelské chování * předsudky * experimentální ekonomie Form, Genre studie Conspect 33 - Ekonomie UDC 366.1 , 316.647.8 , 33-028.77 , (048.8) Country Česko Language angličtina Ve volném výběru 33 - Ekonomie. Ekonomika Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1