Number of the records: 1  

Emocenomie

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hill, Dan, 1959- - Author
    1. vyd. - Praha : Fragment, 2010 - 350 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-253-1057-1 (váz.)
     emoce  obchodní úspěch  marketing  reklama a propagace  prodej  personální management
     monografie
    Call numberC 340.706
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Emocenomie
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 340.706   

    Title statementEmocenomie : vliv emocí na obchodní úspěch / Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová]
    Portion of titleVliv emocí na obchodní úspěch
    Main entry-name Hill, Dan, 1959- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Fragment, 2010
    Phys.des.350 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-253-1057-1 (váz.)
    National bibl. num.cnb002147785
    NoteNa tit. s. pod názvem: revidované vydání. Terminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    OriginalEmotionomics
    Subj. Headings emoce - ekonomické aspekty * obchodní úspěch * marketing * reklama a propagace * prodej * personální management
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 159.942 , 33 , 339:17.024.4 , 658.8 , 659.1 , 005.95/.96 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102147785_1.pdf
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Emocenomie
    Radost… překvapení… strach… vztek… smutek… odpor… pohrdání… 7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa. Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje se zaměřuje EMOCEnomie. Budete umět pracovat s emocemi například při: výběru zaměstnanců, řízení zaměstnanců, vedení organizací, jednáních vedoucích pracovníků. Získáte povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo při internetovém prodeji. Dan Hill vás seznámí s konkrétními postupy interpretace emocí ve výrazu tváře. Svým novodobým konceptem, díky kterému lze přesně rozpoznat, co spotřebitelé nebo zaměstnanci opravdu prožívají, navazuje na práci Charlese Darwina a Paula Romana. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.