Number of the records: 1  

Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Janík, Tomáš, 1977- - Author
    1. vyd. - Brno : Paido, 2009 - 181 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7315-194-2 (brož.)
    Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
      Maňák, Josef, - Author   Knecht, Petr, - Author
     vzdělávání  vzdělávací politika  vzdělávací programy  kurikulum  základní školy
     monografie
    Call numberC 339.530
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 339.530   

    Title statementCíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření / Tomáš Janík, Josef Maňák, Petr Knecht
    Main entry-name Janík, Tomáš, 1977- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Paido, 2009
    Phys.des.181 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-194-2 (brož.)
    National bibl. num.cnb002108691
    Edition Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; 17
    Note300 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Maňák, Josef, 1924-2019 (Author)
    Knecht, Petr, 1981- (Author)
    Subj. Headings vzdělávání - Česko * vzdělávací politika - Česko * vzdělávací programy * kurikulum - Česko * základní školy - Česko
    Form, Genre monografie
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 373.3 , 37.016 , 37.091.214 , 37.014.5 , (437.3) , 37.0 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
    Cílem publikace je předložit teoreticko-empirickou analýzu procesů utváření cílů a obsahů školního vzdělávání. Směřováním k tomuto cíli je hledáním odpovědi na otázku, kudy vede cesta od oborových cílů a obsahů ke kurikulárním cílům a obsahům, od učiva k žákovským znalostem, dovednostem, kompetencím či jiným dispozicím. Výklad se opírá o teorie a výzkumné poznatky publikované v odborné literatuře a je doplněn o výsledky výzkumů realizovaných autory knihy a jejich týmem. Zdroj anotace: Portál Srovnáme.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.