Number of the records: 1  

Trosečník z Cynthie

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Verne, Jules, 1828-1905 - Author
    V tomto provedení 2., nezkrác. vyd. - Brno : Návrat, 2010 - 213 s. : il.
    ISBN 978-80-7174-703-1 (váz.)
    Jules Verne - spisy ;
      Kubišta, Jan, - Translator   Valoušek, Milan - Adapter   Suchánek, Radomír - Adapter   Čutta, Václav, - Illustrator
     francouzské romány  dobrodružné romány  publikace pro mládež
    Call numberC 179.939 Střední školní věk
    Trosečník z Cynthie
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 179.939   

    Title statementTrosečník z Cynthie / Jules Verne ; [původní překlad Jan Kubišta ; illustrations V. Čutta ; adaptation by Milan Valoušek a Radomír Suchánek]
    Main entry-name Verne, Jules, 1828-1905 (Author)
    Edition statementV tomto provedení 2., nezkrác. vyd.
    Issue dataBrno : Návrat, 2010
    Phys.des.213 s. : il.
    ISBN978-80-7174-703-1 (váz.)
    National bibl. num.cnb002114846
    Ser.statement/add.entry Verne, Jules, 1828-1905. Spisy (Návrat) 39
    Note"Vydání zhotoveno podle překladu francouzského originálu vydaného u nás nakladatelstvím Jos. R. Vilímek, Praha"--Tiráž
    OriginalÉpave de Cynthia
    Another responsib. Kubišta, Jan, 1882-1953 (Translator)
    Valoušek, Milan (Adapter)
    Suchánek, Radomír (Adapter)
    Čutta, Václav, 1878-1934 (Illustrator)
    Form, Genre francouzské romány * dobrodružné romány * publikace pro mládež
    Conspect821.133.1-3 - Francouzská próza, francouzsky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821-93 , (0:82-311.3) , 821.133.1-31
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    Trosečník z Cynthie
    Verne tuto knihu psal společně se svým kolegou v literárním oboru Andréem Lauriem, bezprostředním podnětem jim byla slavná objevitelská cesta norského polárního badatele Nordenskjölda, který první proplul severní cestou kolem Sibiře. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.