Number of the records: 1  

Moderní pedagogika

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Průcha, Jan, 1934-2021 - Author
    4., aktualiz. a dopl. vyd. - Praha : Portál, 2009 - 481 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7367-503-5 (brož.)
     pedagogika
     studie
    Call numberC 337.174
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Moderní pedagogika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 24.09.2025)C 337.174   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do 15.09.2025)C 337.174 a   

    Údaje o názvuModerní pedagogika / Jan Průcha
    Záhlaví-jméno Průcha, Jan, 1934-2021 (Autor)
    Údaje o vydání4., aktualiz. a dopl. vyd.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2009
    Fyz.popis481 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7367-503-5 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001850952
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla pedagogika
    Forma, žánr studie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.01 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Moderní pedagogika
    Existuje už mnoho knih o tom, jak by měla vypadat "ideální" škola nebo učitel. Víme však, co se opravdu děje ve školách? Co si z nich děti vlastně odnášejí? Jaké je naše školství ve srovnání se světem? A kam vlastně směřuje moderní pedagogické myšlení? Na tyto a další otázky odpovídá ojedinělá publikace, která se po svém prvním vydání rychle stala základní učebnicí i referenčním dílem pro všechny, kdo se zabývají vzděláváním. Autor na řadě příkladů ukazuje, jaké otázky si dnes klade věda o edukaci, jakých prostředků používá k jejich objasnění a k jakým, často překvapivým, závěrům dochází. Ve druhém vydání autor zachoval všechny přednosti osvědčené učebnice, ale aktualizoval celou knihu tak, aby zachycovala vývoj pedagogiky i školy v době od prvního vydání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.