Number of the records: 1  

How to practise biological and medical genetics

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Křenová, Drahomíra, 1941- - Author
    2nd ed. - Praha : Karolinum, 2009 - 199 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-1621-6 (brož.)
    Učební texty Univerzity Karlovy v Praze
      Otová, Berta, - Author
     dědičnost  cytogenetika  molekulární genetika  lékařská genetika
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 33.092
    Umístění
    How to practise biological and medical genetics
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 33.092   

    Title statementHow to practise biological and medical genetics / Drahomíra Křenová, Berta Otová
    Main entry-name Křenová, Drahomíra, 1941- (Author)
    Edition statement2nd ed.
    Issue dataPraha : Karolinum, 2009
    Phys.des.199 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-246-1621-6 (brož.)
    National bibl. num.cnb001859466
    Ser.statement/add.entry Univerzita Karlova. Učební texty
    Another responsib. Otová, Berta, 1943- (Author)
    Another responsib. Univerzita Karlova (Publisher)
    Subj. Headings dědičnost * cytogenetika * molekulární genetika * lékařská genetika
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect575 - Obecná genetika. Obecná cytogenetika. Evoluce
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 575.1 , 612.6.051 , 575 , 577.21 , 61:575 , (075.8)
    CountryČesko
    Languageangličtina
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/200908/contents/nkc20091859466_1.pdf
    Document kindBOOKS
    How to practise biological and medical genetics
    Druhé vydání učebního textu, určeného anglicky hovořícím studentům lékařských oborů, představuje čtenářům biologickou a lékařskou genetiku. Autoři si kladou za cíl rozšířit praktické znalosti studentů z oblasti genetiky. Ke svému cíli využívají jak kladení konkrétních otázek, zadávání praktických úkolů, tak uvádění příkladů ilustrovaných bohatou obrazovou dokumentací. Kniha vychází v anglickém jazyce. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.