Number of the records: 1
Olins, Wally, 1930-2014 - Author
Vyd. 1. - Praha : Argo : Dokořán, 2009 - 253 s. : il.
ISBN 978-80-257-0158-4 (Argo : váz.), ISBN 978-80-7363-261-8 (Dokořán : váz.)
Zip ;
obchodní značky marketing
příručkyCall number C 336.574 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement O značkách / Wally Olins ; [přeložila Hana Loupová] Main entry-name Olins, Wally, 1930-2014 (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Argo : Dokořán, 2009 Phys.des. 253 s. : il. ISBN 978-80-257-0158-4 (Argo : váz.) 978-80-7363-261-8 (Dokořán : váz.) National bibl. num. cnb001962076 Edition Zip (Argo : Dokořán) ; sv. 14 Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Original On brand Subj. Headings obchodní značky * marketing Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , 658.626 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru – v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje.Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty. Demonstruje dokonce i to, jak strategií brandingu mohou využít k sebepropagaci celá města, regiony i státy. Názorná a věcná kniha je určena jak laikům, tak marketingovým pracovníkům, kteří tak mohou konfrontovat své zkušenosti s názory jednoho z největších odborníků na danou problematiku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1