Number of the records: 1  

Emoční inteligence

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pletzer, Marc - Author
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2009 - 176 s. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3057-8 (brož.)
     emoční inteligence
     příručky
    Call numberC 335.869
    Umístění 159.94 - Emoce. Vůle
    Emoční inteligence
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 04.11.2024)C 335.869   

    Title statementEmoční inteligence : jak ji rozvíjet a využívat / Marc A. Pletzer ; [překlad Jitka Kolářová]
    Main entry-name Pletzer, Marc (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2009
    Phys.des.176 s. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3057-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb001967989
    NotePřeloženo z němčiny
    OriginalEmotionale Intelligenz
    Subj. Headings emoční inteligence
    Form, Genre příručky
    Conspect159.93/.94 - Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle
    UDC 159.942 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.94 - Emoce. Vůle
    Document kindBOOKS
    Emoční inteligence
    Chtěli byste umět lépe číst druhé lidi? Výborně vycházet s kolegy, partnerem, přáteli i dětmi? S jistotou zvládat konflikty v práci i osobním životě? Emoční inteligence se na škole neučí, přesto je pro spokojený a úspěšný život velice důležitá. Tato knížka vám pomůže výrazně rozvinout emoční a pozorovací schopnosti. Dozvíte se, jak si uvědomovat sebe sama, jak zacházet se strachem a obavami, ale také jak navazovat kontakty a lépe komunikovat s ostatními. Odhalíte své silné a slabé stránky a dočtete se, jak s nimi nakládat. Konkrétní cvičení, řada příkladů a mnoho dalších informací vám pomůžou, abyste se snáze vypořádali s vlastními pocity i s projevy emocí ostatních a uměli o nich komunikovat. Natrénujte si právě ty schopnosti, které jsou nezbytné pro profesní úspěch a naplněný osobní život. Naučte se nakládat s dobrými i špatnými pocity. Rozvíjejte svoji osobní svobodu! Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.