Number of the records: 1  

Filmové teorie 1945-1990

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Casetti, Francesco, 1947- - Author
    1. vyd. - V Praze : Akademie múzických umění, 2008 - 406 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7331-143-8 (brož.)
      Giordanová, Helena, - Publisher
     filmová teorie
     přehledy  monografie
    Call numberC 334.654
    Umístění 791 - Film. Filmové umění
    Filmové teorie 1945-1990
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 334.654   

    Title statementFilmové teorie 1945-1990 / Francesco Casetti ; [z italského originálu ... přeložila Helena Giordanová]
    Main entry-name Casetti, Francesco, 1947- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataV Praze : Akademie múzických umění, 2008
    Phys.des.406 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-7331-143-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb001856860
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Partial contentsTeorie, post-teorie, neo-teorie: proměny diskurzů, proměny předmětů / z anglického vydání ... přeložil Jan Hanzlík
    OriginalTeorie del cinema 1945-1990
    Theory, post-theory, neo-theories: changes in discourses, changes in objects
    Another responsib. Giordanová, Helena, 1950- (Publisher)
    Subj. Headings filmová teorie - 20. století
    Form, Genre přehledy * monografie
    Conspect791 - Film. Cirkus. Lidová zábava
    UDC 791.32.01 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru791 - Film. Filmové umění
    Document kindBOOKS
    Filmové teorie 1945-1990
    Jak se kinematografie stala akceptovatelným předmětem zájmu seriózního intelektuálního bádání, vstoupilo po druhé světové válce uvažování o filmu do nové éry. Mnoho způsobů, v jejichž rámci byl film v posledních padesáti letech promýšlen, studován a diskutován, je tématem tohoto vyčerpávajícího přehledu filmových teorií, jež se v Evropě a Spojených státech vynořily po roce 1945. Francesco Casetti svou práci rozčlenil podle klíčových proudů, jež formovaly podobu filmových studií. V první části své knihy se věnuje padesátým letům a pokusům definovat „esenci“ filmu. Poté rozebírá „oborový“ přístup k filmu, jenž se rozvinul především v šedesátých a sedmdesátých letech – přístup, jenž využívá poznatků a metod psychologie, sociologie, sémiotiky a psychoanalýzy. ... Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.