Number of the records: 1  

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    1. vyd. - Brno : Paido : Masarykova univerzita, 2008 - 327 s. : il.
    ISBN 978-80-7315-168-3 (Paido : brož.), ISBN 978-80-210-4708-2 (Masarykova univerzita : brož.)
      Klenková, Jiřina, - Author
     žáci  děti se zdravotním postižením  sluchově postižené děti  specifické poruchy učení  poruchy komunikace  výchova a vzdělávání  speciální pedagogika
     monografie
    Call numberC 332.891
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 332.891   

    Title statementVzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností = Education of pupils with impaired communication ability / Jiřina Klenková et al.
    Par.titleEducation of pupils with impaired communication ability
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Paido : Masarykova univerzita, 2008
    Phys.des.327 s. : il.
    ISBN978-80-7315-168-3 (Paido : brož.)
    978-80-210-4708-2 (Masarykova univerzita : brož.)
    National bibl. num.cnb001833202
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a rejstříky
    Language noteSouběžný anglický text
    Another responsib. Klenková, Jiřina, 1952- (Author)
    Subj. Headings žáci * děti se zdravotním postižením * sluchově postižené děti * specifické poruchy učení * poruchy komunikace * výchova a vzdělávání * speciální pedagogika
    Form, Genre monografie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC (048.8) , 316.344.6-056.263-053.2 , 37.0 , 376 , 616.89-008.43 , 316.344.6-056.26/.3-053.2 , 616.89-008.434 , 373.3.011.3-052
    CountryČesko
    Languagečeština ; angličtina
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
    Monografie, rozdělená do šesti tematických bloků, řeší problematiku vytváření komunikačních kompetencí u žáků, u nichž se projevuje narušení komunikační schopnosti v období základního vzdělávání. První blok se věnuje logopedickým aspektům ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, ve druhém bloku je řešena problematika intervence u sluchově postižených žáků, blok třetí se týká rozvoje komunikačních kompetencí u žáků se specifickými poruchami učení. Ve čtvrtém bloku jsou zastoupeny příspěvky z oblasti výuky cizím jazykům v ZŠ se zřetelem na žáka s narušenou komunikační schopností, pátý blok je věnován pohledu na komunikaci žáků se zdravotním postižením. V šestém bloku jsou zpracována témata výuky české literatury žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ZŠ. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.