Number of the records: 1  

Poradenská psychologická diagnostika dětí a dospívajících

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vágnerová, Marie, 1946- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 2008 - 538 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-246-1538-7 (váz.)
      Klégrová, Jarmila - Author
     psychodiagnostika  psychologické poradenství  schopnosti  děti školního věku
     monografie
    Call numberC 332.887
    Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Poradenská psychologická diagnostika dětí a dospívajících
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 332.887   

    Title statementPoradenská psychologická diagnostika dětí a dospívajících / Marie Vágnerová, Jarmila Klégrová
    Main entry-name Vágnerová, Marie, 1946- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Karolinum, 2008
    Phys.des.538 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-246-1538-7 (váz.)
    National bibl. num.cnb001804008
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Another responsib. Klégrová, Jarmila (Author)
    Another responsib. Univerzita Karlova (Publisher)
    Subj. Headings psychodiagnostika * psychologické poradenství * schopnosti * děti školního věku
    Form, Genre monografie
    Conspect159.9 - Psychologie
    UDC 159.928.22 , 159.98:659.24 , 159.9.072.5 , 316.346.32-053.5 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Document kindBOOKS
    Poradenská psychologická diagnostika dětí a dospívajících
    Publikace sleduje v dosud nejkomplexnější podobě problematiku psychologické diagnostiky dětí ve školním věku. Autorky nejprve zkoumají oblast kognitivních funkcí u standardní části dětské populace a v případě diagnostiky mentálně postižených dětí, nadprůměrně nadaných dětí a dětí ze specifického sociokulturního prostředí. V kapitole o tzv. školní zralosti se věnují schopnostem plnění úkolu a sociální adaptace, opět v úzké souvztažnosti s praktickým školním poradenstvím a prací školního psychologa a s ohledem na děti trpící poruchami některých dovedností (čtení, psaní, počítání). Další kapitoly jsou zaměřeny na emoční charakteristiky a behaviorální projevy dítěte, problematiku školní úspěšnosti, motivace a sociální pozice v kolektivu třídy. Kniha nabízí obsahově bohatý materiál pro každodenní využití v praxi školních a poradenských psychologů i originální podněty pro další rozvoj odborné psychodiagnostiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.