Number of the records: 1  

Vzdělávání Romů

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Šotolová, Eva, 1944- - Author
    Vyd. 3., V nakl. Karolinum 1. - Praha : Karolinum, 2008 - 123 s., [24] s. obr. příl. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-1524-0 (brož.)
     Romové  Romové  výchova a vzdělávání
     studie
    Call numberC 332.884
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Vzdělávání Romů
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 332.884   

    Title statementVzdělávání Romů / Eva Šotolová
    Main entry-name Šotolová, Eva, 1944- (Author)
    Edition statementVyd. 3., V nakl. Karolinum 1.
    Issue dataPraha : Karolinum, 2008
    Phys.des.123 s., [24] s. obr. příl. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-246-1524-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb001803864
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Univerzita Karlova (Publisher)
    Subj. Headings Romové - Česko * Romové - Evropa * výchova a vzdělávání
    Form, Genre studie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 376 , (=214.58) , (437.3) , (4) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Document kindBOOKS
    Vzdělávání Romů
    Kniha Vzdělávání Romů vychází ze základních historických informací o romské národnostní menšině, zachycuje snahy o její asimilaci a integraci. Zaměřuje se především na oblast vzdělávání romských dětí v České republice a v některých evropských zemích. Jedním z nejdůležitějších předpokladů při integraci Romů a realizaci multikulturní výchovy je výchova budoucích pedagogů k toleranci a respektování odlišných kultur. Kniha Evy Šotolové ukazuje, proč není možné Romy asimilovat, tj. potlačit jejich zvyky, tradice, kulturu včetně jazyka, a proč je naopak třeba respektovat je jako národnostní menšinu s jejími specifiky a právy. A především jakou roli v tomto procesu má zastávat pedagogická veřejnost. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.