Number of the records: 1
Clow, Kenneth E. - Author
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2008 - xv, 484 s. : il. ; 30 cm
ISBN 978-80-251-1769-9 (váz.)
Baack, Donald - Author
reklama a propagace marketingová komunikace
učebniceCall number B 49.026 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Reklama, propagace a marketingová komunikace / Kenneth E. Clow, Donald Baack ; [překlad Vladimír Paulíny] Main entry-name Clow, Kenneth E. (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, 2008 Phys.des. xv, 484 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-251-1769-9 (váz.) National bibl. num. cnb001829873 Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a rejstříky Original Integrated advertising, promotion and marketing communications Another responsib. Baack, Donald (Author)
Subj. Headings reklama a propagace * marketingová komunikace Form, Genre učebnice Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 658.8:316.77 , 659.1 , (075) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1