Number of the records: 1  

Reklama, propagace a marketingová komunikace

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Clow, Kenneth E. - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2008 - xv, 484 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-251-1769-9 (váz.)
      Baack, Donald - Author
     reklama a propagace  marketingová komunikace
     učebnice
    Call numberB 49.026
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Reklama, propagace a marketingová komunikace
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 49.026   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněB 49.026 v1   

    Title statementReklama, propagace a marketingová komunikace / Kenneth E. Clow, Donald Baack ; [překlad Vladimír Paulíny]
    Main entry-name Clow, Kenneth E. (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2008
    Phys.des.xv, 484 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-251-1769-9 (váz.)
    National bibl. num.cnb001829873
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a rejstříky
    OriginalIntegrated advertising, promotion and marketing communications
    Another responsib. Baack, Donald (Author)
    Subj. Headings reklama a propagace * marketingová komunikace
    Form, Genre učebnice
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 658.8:316.77 , 659.1 , (075)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Reklama, propagace a marketingová komunikace
    Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.