Number of the records: 1  

Teorie a praxe arteterapie

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Landischová, Erika, 1969- - Author
    Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2007 - 122 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-7290-297-2 (brož.)
     arteterapie  osoby s mentálním postižením
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 32.605
    Umístění
    Teorie a praxe arteterapie
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 32.605   

    Title statementTeorie a praxe arteterapie : taneční a výtvarné formy / Erika Landischová
    Main entry-name Landischová, Erika, 1969- (Author)
    Issue dataPraha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2007
    Phys.des.122 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-7290-297-2 (brož.)
    National bibl. num.cnb001727090
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings arteterapie * osoby s mentálním postižením
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect615.8 - Fyzioterapie. Psychoterapie. Alternativní lékařství
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 364.622-785.4:7.02 , 615.85:7.02 , 316.344.6-056.36 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Teorie a praxe arteterapie
    První část publikace je věnována obecným principům konstrukce arteterapeutických programů, teoretickým konceptům a vysvětlení ústředních pojmů. Druhá část se věnuje tanci jako formě terapie, jeho historii a principům a cílům taneční a pohybové terapie v USA a Velké Británii. Třetí část je zaměřena na výtvarnou formu arteterapie a na její vztah k terapii taneční, a poslední čtvrtá část se zabývá arteterapií v praxi se zaměřením na lidi mentálně postižené, na jejich specifické potřeby, vnitřní svět a dispozice k tanečnímu projevu. Nechybí seznam literatury s tématem související a obrazová příloha, jejíž součástí je kreslený příběh klientů a fotoreportáže z tanečních dílen. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.