Number of the records: 1
Reklama a Public Relations v mediální praxi
Stoličný, Peter, 1945- - Author
Vyd. 1. - Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008 - 130 s. : il. ; 30 cm
ISBN 978-80-86578-71-2 (brož.)
reklama a propagace public relations mediální komunikace
učebnice vysokých školCall number S 32.535 Umístění Title statement Reklama a Public Relations v mediální praxi / Peter Stoličný Portion of title Public Relations v mediální praxi Main entry-name Stoličný, Peter, 1945- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008 Phys.des. 130 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-86578-71-2 (brož.) National bibl. num. cnb001792180 Note Nad názvem: Vysoká škola hotelová v Praze 8, katedra mediálních komunikací. 100 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Vysoká škola hotelová v Praze. Katedra mediální komunikace (Other)
Subj. Headings reklama a propagace * public relations * mediální komunikace Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 659.1 , 659.4 , 316.772.4 , (075.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Reklama a Public Relations jsou součástí běžné výuky předmětu Marketing na všech VŠ ekonomického zaměření. Přednáší se v různých úrovních, ale vždy z pohledu ekonomického. Opomíjena bývá však otázka mediality, fungování procesů, kterými se reklama a PR dostávají k přijímateli mediální informace. Naopak na katedrách humanitních zaměření je vše orientováno pouze k mediálním procesům a ekonomickému pohledu je věnována povrchní pozornost. Předkládaná skripta se snaží propojit právě tyto dvě disciplíny - ekonomii vs. média. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogLoading…
Number of the records: 1