Number of the records: 1  

Reklama a Public Relations v mediální praxi

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Stoličný, Peter, 1945- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008 - 130 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-86578-71-2 (brož.)
     reklama a propagace  public relations  mediální komunikace
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 32.535
    Umístění
    Reklama a Public Relations v mediální praxi
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 32.535   

    Title statementReklama a Public Relations v mediální praxi / Peter Stoličný
    Portion of titlePublic Relations v mediální praxi
    Main entry-name Stoličný, Peter, 1945- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008
    Phys.des.130 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-86578-71-2 (brož.)
    National bibl. num.cnb001792180
    NoteNad názvem: Vysoká škola hotelová v Praze 8, katedra mediálních komunikací. 100 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Vysoká škola hotelová v Praze. Katedra mediální komunikace (Other)
    Subj. Headings reklama a propagace * public relations * mediální komunikace
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 659.1 , 659.4 , 316.772.4 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Reklama a Public Relations v mediální praxi
    Reklama a Public Relations jsou součástí běžné výuky předmětu Marketing na všech VŠ ekonomického zaměření. Přednáší se v různých úrovních, ale vždy z pohledu ekonomického. Opomíjena bývá však otázka mediality, fungování procesů, kterými se reklama a PR dostávají k přijímateli mediální informace. Naopak na katedrách humanitních zaměření je vše orientováno pouze k mediálním procesům a ekonomickému pohledu je věnována povrchní pozornost. Předkládaná skripta se snaží propojit právě tyto dvě disciplíny - ekonomii vs. média. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.