Number of the records: 1  

Jak si správně přát

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Franckh, Pierre, 1953- - Author
    Olomouc : ANAG, c2008 - 159 s. ; 18 cm
    ISBN 978-80-7263-454-5 (váz.)
     pozitivní myšlení  úspěch  životní harmonie
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 330.161
    Umístění 159.923 - Psychologie osobnosti
    Jak si správně přát
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 330.161 a   
    Vltava k vypůjčeníC 330.161 Va   

    Title statementJak si správně přát : 7 pravidel, jak uskutečnit své sny / Pierre Franckh ; [z německého originálu ... přeložila Jana Novotná]
    Additional Variant TitlesSedm pravidel, jak uskutečnit své sny
    Main entry-name Franckh, Pierre, 1953- (Author)
    Issue dataOlomouc : ANAG, c2008
    Phys.des.159 s. ; 18 cm
    ISBN978-80-7263-454-5 (váz.)
    National bibl. num.cnb001798495
    OriginalErfolgreich wünschen
    Subj. Headings pozitivní myšlení * úspěch * životní harmonie
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    UDC 17.02 , 17.024.4 , 159.923.5 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.923 - Psychologie osobnosti
    Document kindBOOKS
    Jak si správně přát
    Pokud nemáte dostatek času k přečtení knihy, která se již stala bestsellerem, ale i přesto se chcete naučit správně si přát, je tato sada karet "Jak si správně přát" určena právě pro vás. Člověk si může přát cokoliv. Že přání nemusejí zůstat jen snem a jak získat schopnost dostat darem to správné od života, to nám ukazuje Pierre Franckh pomocí 7 karet se 7 pravidly a dalších 49 karet s afirmacemi k potvrzení úspěšných přání. Kartu po kartě tak procvičujete techniku úspěšných přání a posilujete vaši důvěru ve vlastní schopnosti a možnosti. Sada karet Jak si správně přát, okořeněná příklady ze života Pierra Franckha, nabízí cestu, jak úspěšně měnit a šťastně utvářet vlastní život. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.