Number of the records: 1  

Tvorba aplikací v MS Excel

  1. SYS0070455
    LBL
      
    01706nam^a2200445^a^4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20231228105257.5
    007
      
    ta
    008
      
    080218s2007----xr-a---e-p----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001785059
    020
      
    $a 978-80-245-1271-6 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)228669561
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    072
    -7
    $a 004.4/.6 $x Programování. Software $2 Konspekt $9 23
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 004.42Excel $2 MRF
    080
      
    $a 004.67 $2 MRF
    080
      
    $a (075.8) $2 MRF
    080
      
    $a (076.5) $2 MRF
    100
    1-
    $a Benáčanová, Helena, $d 1947- $7 mzk2004213915 $4 aut
    245
    10
    $a Tvorba aplikací v MS Excel. $n 1. část, $p Možnosti MS EXCEL (verze 2003) / $c Helena Benáčanová
    246
    30
    $a Možnosti MS EXCEL (verze 2003)
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Oeconomica, $c 2007
    300
      
    $a 166 s. : $b il. ; $c 30 cm
    500
      
    $a Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta informatiky a statistiky
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Určeno pro inženýrské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze. $c okcz $u $2 Web obalkyknih.cz
    521
    8-
    $a Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha
    550
      
    $a Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
    650
    07
    $a Microsoft Excel 2003 (software) $7 ph232615 $2 czenas
    650
    07
    $a tabulkové procesory $7 ph116391 $2 czenas
    655
    -7
    $a učebnice vysokých škol $7 fd133772 $2 czenas
    655
    -7
    $a praktická cvičení $7 fd133118 $2 czenas
    710
    2-
    $a Vysoká škola ekonomická v Praze. $b Fakulta informatiky a statistiky $7 kn20010709399 $4 oth
    710
    2-
    $a Vysoká škola ekonomická v Praze $7 kn20010709403 $4 pbl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.