Number of the records: 1  

Kapitoly z Chicagské ekonomické školy: Ronald Harry Coase

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Zajíček, Miroslav, 1975- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Oeconomica, 2007 - 123 s. ; 30 cm
    ISBN 978-80-245-1261-7 (brož.)
      Zeman, Karel - Author
     Coase, R. H. 1910-2013
     ekonomové  ekonomické teorie  trhy  veřejné služby  institucionální ekonomie
     učebnice vysokých škol
    Call numberS 32.467
    Umístění
    Kapitoly z Chicagské ekonomické školy: Ronald Harry Coase
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 32.467   

    Title statementKapitoly z Chicagské ekonomické školy: Ronald Harry Coase / Miroslav Zajíček, Karel Zeman
    Portion of titleRonald Harry Coase
    Main entry-name Zajíček, Miroslav, 1975- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Oeconomica, 2007
    Phys.des.123 s. ; 30 cm
    ISBN978-80-245-1261-7 (brož.)
    National bibl. num.cnb001784864
    NoteNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Národohospodářská fakulta
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Users/Intended Audience NoteUrčeno pro studium na VŠE Praha
    Another responsib. Zeman, Karel (Author)
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Národohospodářská fakulta (Other)
    Vysoká škola ekonomická v Praze (Publisher)
    Subj. Headings Coase, R. H. (Ronald Harry), 1910-2013 * ekonomové - Spojené státy americké - 20. století * ekonomické teorie - Spojené státy americké - 20. století * trhy * veřejné služby * institucionální ekonomie
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect330.8 - Ekonomické teorie, doktríny, směry
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 33-051 , 330.8 , 339.13 , 351 , 330.837 , (73) , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Kapitoly z Chicagské ekonomické školy: Ronald Harry Coase
    Určeno pro studium na Vysoké škole ekonomické v Praze. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.