Number of the records: 1  

Výchova k toleranci a proti rasismu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 2., aktualiz. - Praha : Portál, 2008 - 273 s. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7367-182-2 (brož.)
      Šišková, Tatjana, - Editor
     rasismus  národnostní menšiny  multikulturní výchova  práce s mládeží  hry
     sborníky
    Call numberC 329.845
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Výchova k toleranci a proti rasismu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 329.845   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 329.845 b   

    Title statementVýchova k toleranci a proti rasismu : [multikulturní výchova v praxi] / Tatjana Šišková, ed.
    Edition statementVyd. 2., aktualiz.
    Issue dataPraha : Portál, 2008
    Phys.des.273 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-7367-182-2 (brož.)
    National bibl. num.cnb001786364
    NoteTerminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Another responsib. Šišková, Tatjana, 1946- (Editor)
    Subj. Headings rasismus * národnostní menšiny - Česko * multikulturní výchova * práce s mládeží * hry
    Form, Genre sborníky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC (082) , 323.14 , 323.15 , 37.043.2 , 374.32 , 379.8:793/796 , (437.3)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Výchova k toleranci a proti rasismu
    Naši přední psychologové, sociologové, pedagogové, antropologové a další odborníci z oblasti sociálních věd připravili jeden z prvních konkrétních programů výchovy dětí a mládeže k toleranci a proti rasismu. Informace o národnostních menšinách a zvycích etnik, vytváření modelových situací neporozumění a xenofobie pomocí interaktivních her aj. Informace o národnostních menšinách a zvycích etnik, výsledky výzkumu postojů mládeže základních a středních škol, vytváření modelových situací neporozumění a xenofobie pomocí interaktivních her aj. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.