Number of the records: 1
Förster, Anja - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2007 - 206 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-247-1741-8 (váz.)
Kreuz, Peter - Author
podnikání podnikový management inovace strategický management tvůrčí myšlení
příručkyCall number C 328.756 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Nekonvenční myšlení : 17 pravidel pro vítězství v byznysu / Anja Förster, Peter Kreuz ; [přeložila Iva Michňová] Main entry-name Förster, Anja (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2007 Phys.des. 206 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-1741-8 (váz.) National bibl. num. cnb001751472 Note Přeloženo z němčiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Original Different thinking! - So erschleißen Sie Marktchancen mit coolen Produktideen und überraschenden Leistungsangeboten Another responsib. Kreuz, Peter (Author)
Subj. Headings podnikání * podnikový management * inovace * strategický management * tvůrčí myšlení Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC (035) , 159.954/.955 , 005.21 , 330.341.1 , 658 , 658.114 Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Fascinující, poutavá a blízká praxi. Taková je tato výjimečná kniha, která na mnoha příkladech ze světové praxe představuje praktické metody, jak v byznysu myslet "jinak", nekonvenčně a vysoce kreativně každý den. A ukazuje, jak se díky výsledkům takového myšlení - skvělým produktům a překvapivé nabídce služeb - prosadit na trhu. Jedno je totiž jisté: průměrnost nikdy nevyhraje. Nechte se inspirovat jinými obory, zaměřte se na úplně nové trhy, neklaďte úspěchu žádné zeměpisné hranice, chápejte design jako konkurenční faktor, pokoušejte se o zážitky a emoce, nechejte zákazníky, aby určovali cenu. Jen blázen dělá stále znovu to samé, a přesto čeká jiný výsledek. Troufněte si být jiní, změňte zdánlivě neměnné zákony vaší branže. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1