Number of the records: 1  

Dějiny filmu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Thompson, Kristin, 1950- - Author
    1. vyd. - Praha : NLN, 2007 - 827 s., [22] s. barev. obr. příl. : il., portréty
    ISBN 978-80-7331-091-2 (AMU), ISBN 978-80-7106-898-3 (NLN)
      Bordwell, David, - Author
     film  kinematografie
     přehledy
    Call numberB 48.055
    Umístění 791 - Film. Filmové umění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 48.055 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněB 48.055   

    Title statementDějiny filmu : přehled světové kinematografie / Kristin Thompson, David Bordwell ; [z anglického originálu ... přeložili Helena Bendová ... et al.]
    Main entry-name Thompson, Kristin, 1950- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : NLN, 2007
    Phys.des.827 s., [22] s. barev. obr. příl. : il., portréty
    ISBN978-80-7331-091-2 (AMU)
    978-80-7106-898-3 (NLN)
    National bibl. num.cnb001753340
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstříky
    Another responsib. Bordwell, David, 1947-2024 (Author)
    Another responsib. Akademie múzických umění v Praze (Publisher)
    Subj. Headings film - dějiny * kinematografie - dějiny
    Form, Genre přehledy
    Conspect791 - Film. Cirkus. Lidová zábava
    UDC 791.622 , 791 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru791 - Film. Filmové umění
    Document kindBOOKS
    Autor, zkušený filmař-animátor vychází při zasvěcování do tajemství vzniku kresleného filmu z předpokladu, že animace je hra. Názorně s pomocí vlastních ilustrací provází čtenáře jednotlivými etapami vzniku kresleného filmu, zabývá se kompozicí obrazu, animací pohybu, mluvou kreslených figur, expozičními efekty i prací animátorů a dalších filmových profesí. „V reálném filmu snímáme reálný pohyb, abychom při reprodukování opět získali reálný pohyb. Při animaci pohyb objektu uměle vytváříme reprodukcí docilujeme neskutečného, syntetického pohybu. Když animujeme předmět, pohybujeme jím před kamerou jako celistvým objektem, animujeme-li kresbu, nemáme skutečný objekt, kterým bychom mohli hýbat. Musíme vytvářet zároveň objekt i pohyb. Výsledkem je pak kreslený film.“. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.