Number of the records: 1  

Řízení výroby a nákupu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Tomek, Gustav, 1935-2017 - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2007 - 378 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-1479-0 (váz.)
    Expert
      Vávrová, Věra, - Author
     podnikový management  výrobní management  management nákupu
     příručky
    Call numberC 326.046
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Řízení výroby a nákupu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 326.046   

    Title statementŘízení výroby a nákupu / Gustav Tomek, Věra Vávrová
    Main entry-name Tomek, Gustav, 1935-2017 (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2007
    Phys.des.378 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-1479-0 (váz.)
    National bibl. num.cnb001573315
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Users/Intended Audience NoteUrčeno pro manažery a specialisty výroby, nákupu, logistiky a studenty VŠ
    Another responsib. Vávrová, Věra, 1955- (Author)
    Subj. Headings podnikový management * výrobní management * management nákupu
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658 , 658.5 , 658.7 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Řízení výroby a nákupu
    V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu i s nástroji a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je vysvětleno jako sestavení a práce s operativními plány, využití kontrolingu, nasazení příslušných řídících metod a realizace a vyhodnocování změn. Seznámíte se se zásadami aktivního nákupu a nákupního marketingu. Poznáte nezbytnosti vytváření mezipodnikových sítí, aliancí a kooperací i organizační a informační principy supply chain managementu. Kniha nemá na trhu konkurenci, nemůže být nahrazena ani literaturou z oblasti logistiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.