Number of the records: 1
Haig, Matt - Author
1. vyd. - Praha : Ekopress, 2006 - 322 s. ; 23 cm
ISBN 80-86929-09-4 (brož.)
obchodní značky řízení značky
monografieCall number C 325.513 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Království značky : [největší omyly a úspěchy všech dob] / Matt Haig ; [překlad Martina Kusinová] Main entry-name Haig, Matt (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Ekopress, 2006 Phys.des. 322 s. ; 23 cm ISBN 80-86929-09-4 (brož.) National bibl. num. cnb001709069 Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Original Brand royalty Brand failures Subj. Headings obchodní značky * řízení značky Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.626 , 005:658.626 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek. Český překlad, sestávající ze dvou částí, je kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Failures (Chyby a omyly) a Brand Royalty (Království značky) vydaných anglickým nakladatelstvím Kogan Page. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1