Number of the records: 1
Spotřební chování a segmentace trhu
Koudelka, Jan - Author
Vyd. 1. - Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 - 227 s. ; 30 cm
ISBN 80-86730-01-8 (brož.)
Edice učebních textů. Marketing
spotřebitelské chování segmentace trhu marketingový audit
učebnice vysokých školCall number S 31.963 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Spotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka Main entry-name Koudelka, Jan (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 Phys.des. 227 s. ; 30 cm ISBN 80-86730-01-8 (brož.) National bibl. num. cnb001705433 Ser.statement/add.entry Vysoká škola ekonomie a managementu. Edice učebních textů. Marketing Note Terminologický slovník Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings spotřebitelské chování * segmentace trhu * marketingový audit Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 339.3 - Vnitřní obchod UDC 339.138.017 , 658.8:005.52 , 366.1 , (075.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1