Number of the records: 1
Marketing
Vyd. 1. - Brno : Masarykova univerzita, 2004 - 166 s. : il. ; 28 cm
ISBN 80-210-3500-5 (brož.)
Foret, Miroslav, - Author
marketing
učebnice vysokých školCall number S 31.931 Umístění Title statement Marketing : distanční studijní opora / Miroslav Foret ... [et al.] Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Masarykova univerzita, 2004 Phys.des. 166 s. : il. ; 28 cm ISBN 80-210-3500-5 (brož.) National bibl. num. cnb001490009 Note Nad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. Na obálce pod názvem: KHMAR. V tiráži nad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Centrum distančního a celoživotního vzdělávání Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Another responsib. Foret, Miroslav, 1946- (Author)
Another responsib. Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta (Other)
Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8 , (075.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1